Width =1500; // Height =10000; // Count =50; // MaxStep=3; // MinStep=1; // MaxFlake=15; // MinFlake=7; // PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

överfört lite bilder :)

igår gick vi nog den mest krångligaste vägen jag någonsin gått!? vi gick först bland massa tagg buskar på en liten stig  på berget och sen gick vi i fält med högt gräs med lera som jord -.- fatta att man blev blöt !? och jag hade mina tyg skor från stockholm som nu är förstörda !? :'( sen fick vi hoppa över en massa becker ..
men sedan när vi va framme i viktoria så gick vi på kafe och åt lite ^^ usch vad jag saknar min mobil...kan ju inte ta några fotton ,hehe..kamerans batteri tog slut ;) och vi träffa på en as gullig hem lös hund ;( vi kav den litte av pizzan som vi köpt hem :):love:
fick mata ännu ett hem löst djur ;(
(I LOVE ANIMALS <3) den katten sitter faktiskt där just nu ^^ fast vi har gjort typ ett litat bo åt den med handuk och tak :D vi tror att den ska ha katt ungar :o .... hoppas inte det ,dom kommer ju inte ha sån stor chans att över leva..
va wierd mina ben ser ut :o..
men nu ska jag tvätta håret för det känns ju som om någon har hällt olja i det :P och sen om en stund ska jag och mamma ner till byn och köpa lite frukost å så c:

Kommentarer
Postat av: Carin

hej fina du!<3

Lust att bli länkad på min blogg?

Isåfall så sa du anmäla dig på min tävling som kallas "veckans blogg".

För att anmäla dig klicka här:

http://carinengstrom.blogg.se/2011/december/veckans-blogg.html#comment

Då kommer du till mitt inlägg!



Lycka till!

2011-12-29 @ 08:53:49
URL: http://carinengstrom.blogg.se/
Postat av: ttheresebjörkman, :)

svar;

tack detsamma! :)

2011-12-29 @ 15:11:42
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Postat av: Eme

Fina bilder. :)

2011-12-29 @ 19:29:01
URL: http://craxu.bloggplatsen.se
Postat av: M Y W E S S T R Ö M

ja men vafan, du är ju utomlans ist du ;)

2011-12-29 @ 21:04:11
URL: http://mywesstroms.blogg.se/

KOMMENTERA BABY!

Ditt vackra namn :
Kom ihåg ?

E-post: (Bara jag ser ^^)

Din blogg?

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0