Width =1500; // Height =10000; // Count =50; // MaxStep=3; // MinStep=1; // MaxFlake=15; // MinFlake=7; // PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

SEN..i know

omg har inte skrivit på typ 2 veckor hihih....men nej,seriöst nu !
veckorna gick jätte fort och var rätt upptagen, men nu när jag har min mobil kommer jag kunna
vara social och bloggen kommer vara full med bilder från dagarna :D!

igår var det fest hos nadia ! det var skit kul :) (hon fyllde år).
men innan det så va diana och frida hos mig så fixa vi oss och jag och frida slösa typ 2 timmar av vår tid på att
ladda ner saker på våra mobiler -.- (smart..)
men vi kom iväg till slut och jag kom sedan på att vi skulle hämta rukaia ! så till baka och hämta henne!
sen hitta vi inte till dit nadia skulle ha sin fest så det var ju lite krångligt eftersom hon inte svara på mobilen,men vi kom fram till slut ;)på festen var det kanske 10 personer umgefär! men här kommer lite bilder !!
ps. vi hade ansikts masker en stund ;)
först får man ju börja fetsen med en välkomstdrink ;)! och emilia i bakrunden ^^
nadia och jamima,skit skön bild ju :D
jag,hehe..cp
rukaia
men vi hörs imorgon,om inte lite senare!
puuss

Kommentarer
Postat av: Eme

Haft en spadag? :'3

2011-12-12 @ 18:00:45
URL: http://craxu.bloggplatsen.se

KOMMENTERA BABY!

Ditt vackra namn :
Kom ihåg ?

E-post: (Bara jag ser ^^)

Din blogg?

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0